9 Februari

Härligt lite grader ute, men ändå fryser jag?! Nog för att det är först vid typ 2o plus grader jag är helt nöjd.
Idag hade vi nationella, det gick ganska bra. Hoppas jag.. Skrev så länge man fick. Och när det var tio minuter kvar fick jag otroligt skrivkramp. Ajaj! Sen gjorde jag ett No prov. Trodde jag ska faila rejält. Sussie rättade det direkt och det visade sig att jag fick VG. Vart otroligt nöjd!! Efter jag gjort dom två proven så slutade jag. For hem med tolvan. Har städat, diskat, gjort upp eld & städat lite till! Sen åt jag hemma gjord pizza med massa gurka och aoili till. Godare lunch än vad de var på skolan iaf. Det var någon äcklig blek korv med potatis mos!!
Jag och pappa hade ställt in oss på att det var fettisdagen idag. Vilken besvikelse de blev på jag googlade det! Fast jag skrev åt pappa att vi ändå kan fira det.. Lite i förväg bara. SEMLOR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0