I want to be free like a bird

Mmh, idag på skolan hade vi fokus dag. Jag började med No och det slutade att det blev att göra hela No grejen under dagen. Skönt att den är borta iaf. Fast allt som jag har huvudet just nu handlar om kloning och stamcellsforskning, även fåret Dolly. Vars cell kom från ett bröst på ett annat får. Ganska ironiskt att det fick just namnet "Dolly"!
Efter vi slutat hamnade jag hos min käre mor. Och hon bjöd på god kyckling & bulgur+sallad till och även förhoppningar om ett gympass. Som aldrig blev av. Däremot drog vi solariumet i stan, efter köpte vi en semla och tryckte i oss.

I morgon har vi hemstudiedag (läs;ledig). Så jag stannar i Luleå tills min pojkvän kommer med hans nya bil (som jag kan in&utan till nu även fast jag inte har sett den!!!)och hämtar mig. Sen bär det nog i väg till Kalix,
Kyss&smek ;)


Bilden är tagen för ca ett år sen.. saknar er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0