I'll get him hot, show him what I got.

Andra dagen jag är sjuk. Igår låg jag mest under täcket och hade ont i magen och önskade mig en flottig hamburgare med strips & smältost. Mmmmh, säger jag bara. Fast det blev en ännu flottigare pizza istället. Jag gillade det men min mage sa nej! Efter det fick jag ligga och ha ont i magen hela kvällen.. Men det var värt det.

När jag är sjuk så är det vanligaste att jag drömmer en mardröm under natten. Inatt drömde jag att David hade varit otrogen. Och jag tror att jag skrek i verkligheten. Ska höra med pappa då han kommer hem. Det skulle inte förvåna mig, så sur jag var!!! Om jag någonsin har varit sur så var det inget jämfört med det..

Nu ska jag koka en varma koppen och slå igång någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0