07 07 10

Solen kom nyss fram här i Luleå, men eftersom vi bara har kvälls sol på våran balkong-altan så får jag sitta i skuggan. Men det gör inte mig så mycket. Har solat igår då det var typ 30 grader varmt. Det är inget att tacka nej till! Absolut inte.
Jag har nyss ätit lunch, nudlar. Som vanligt. Och nu inväntar jag min bror som ska och hämta Vilma hos uppfödaren. Hon har varit och blivit trimmad. Kan då säga att det var välbehövligt!
Igår fick jag reda på att jag inte kom in på handels. Vart jävligt besviken.. men då blir det barn&fritid istället. Det blir nog lika bra. Ska bli kul att få flytta till mamma sen. Och det gör jag när jag kommit hem från gotland.


nu ska jag drömma mig bort mot Cypern och andra varma länder.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0