There's only one place I've gotta be, with music all over me. Baby, there's heartache on the dancefloor.

Här skulle placeras ett antal flummiga bilder sen i fredags. Men för ovanligetens skull funkar ej kamera sladden, känn ironin.
Men fredags kvällen började med att jag & David hämtade Frida på e4 i Jämtön. David drog till jämtö'går'n och jag & Frida fick fixa oss själv & snacka skit om alla! HAHA, sen började he sig att drickas i jämtö'går'n. Efter nån grogg & att antal ciggaretter kom det ganska mycket folk. Jag befann mig mest på dansgolvet eller någon stans & jyrade. En jävligt rolig kväll vill säga :) Slutade vid 2 för mig & Frida, jag kan säga att kroppen värkte då man la sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0