Bryt ihop & kom igen.

Ibland är det bra att fylla år! Har inte fått många presenter men få värdefulla! Känns faktiskt bättre så :)
Fick en one piece bland annat! Så otroligt sköön! Har legat i den hela dagen..

Är sjukt skoltrött! Har 1000 skol inlämningar fram till jul! Okej inte så många, men 4 eller 5 iaf? Suck!
Bröt ihop idag! Stressen är inte att leka med. Men efter en stund i sängen så var det bara sätta sig vid köksbordet och påbörja skiten! Med Timbuktu, kapten röd och Movits med mig så klarade jag 2 timmar med matte plugg!! Trodde inte jag skulle klara det. Men
Med Timbuktu som lovar att det löser sig, kaptenen som påminner om att det bara är 1 miljon nollor och Movits som bara kör sitt.
Alla dessa såg jag i somras. Bra minnen. Speciellt Timbuk, som jag faktiskt ska och se nästa fredag! Längtar :)

Lite fråga Olle på det här! Kyss o smek ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0