Denna helg

Fredag var jag då på Ikea och handla lite smått och gott till att sätta i min flytta hemifrån låda.
På kvällen var jag först med min bror och anton, satt och drack ikapp med dom. Dock drack jag cola ;) Sen kom nå annat folk och satt o små drack o sådär. Ganska trevlig kväll vart det tillslut.

Provade rökrummet på Ikea ;)


Anton som provade mina brills!

Under lördags morgonen kom David och hämtade mig och vi drog till Jön.
Låg mest lata hela dan, käka pizza och glodde film.
På kvällen skulle vi se hockey i jämtögårn men förstås fungerade inte de för dom. Så vi bestämde oss för att göra våran lilla egna match. haha :) Så de blev på med skridskorna och ut på isen.
De var kul, men jag kan säga att efter min vurpa har jag ont i knäet idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0