Kan du sluta plugga snart?

Japp, den fråga har jag fått några gånger idag.. Önskar jag kunde sluta, men upptäckte då jag trodde att jag kunde allt så hade jag massa frågor i boken som jag missat som var viktiga.. Jätte kul, 7 frågor att lära sig på 1 timme. Låter inte jobbigt men min hjärna är proppfull!!

Likaså är min mage! Mamma bjöd på både varmrätt och efterrätt. Det var super gött.

Snart börjar Grey's och jag längtar. För då slipper jag plugga iaf. I morgon ska jag ha en nästintill pluggfri dag. Ska lags mat för första gången i veckan och ta hand om min pojke som jag knappt har sett röken av i veckan.

Här får ni två bilder, ena är efterrätten idag och andra är hur det ser ut då jag pluggar just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0