November!

Godmorgon!
Tänkte börja med att säga att jag år sjukt trött. Men det är jag inte! Jag är pigg som en lärka. Däremot hänger huvudet långt ner. Har huvudvärk från helvete.. Har haft det några dagar. Hoppas jag inte åker på förkyldning igen! Tycker den där jäkla sjukdomen bara går Runt alla och så kommer den tillbaka igen.

Idag ska jag göra en god gärning och åka till min gammel mormor och hälsa på med mamma. Ska göra lite lax och säkert behövs något göras där också.

Sen blir det storbak då jag kommer hem för ikväll väntas de gäster. Måste nog städa också om man ska våga ta in någon här!!

Juste var hos pappa igår och fick sova med världens bästa hund som har snarkat och legat i min famn hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0