.

Vårväder i februari. Inte så att jag klagar direkt! Dock känner jag lite ångest av att ha knappt hunnit vara ute idag. Fast det blev en snabb sväng på inpuls och ner på Willys. Väl på Willys var jag tvungen att stanna ett tag vid kajen och bara njuta av solstrålarna som trängde in i huden!
Hade mer än gärna haft en skoter här i stan. Alla andra lägger ut på Fb att dom vart på en skotertur.. Håå.. Mycket avundsjuk!

Menmen. Jag kan i princip allt jag förväntas kunna till i morgon ! Och jag ska träna slutspurten nu ikväll. Känner att det var så värt att vara hemma hela helgen för att kunna plugga. Tror dock set är första och sista gången jag någonsin kommer att säga det!

Slänger upp en bild från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0