^

Jag älskar att min blogg är så sjukt rolig med massa bilder och allt!

Idag har jag haft en lång dag men samtidigt väldigt lätt. Gjort bort lite engelska, matte och turism på skolan. Efteråt Blev det som sagt SH'BAM! det var skit kul, hängde med bättre än jag brukar göra på zumban. Haha :) tur att det är mycket tanter också som man kan gömma sig bakom... Nä förlåt,
Dom är faktiskt bättre än mig så!!

Fick maten serverad direkt jag kom hem, inte ofta det händer. Så njöt lite extra! Och nu ligger jag och dör i soffan en sväng. Känner mig värre än en död säl! Ska ta mig lite energi och sen blir det Kandke hitta på något, annars trivs jag rätt bra i soffan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0