'

Är lyckliglottad. Har världens bästa familj! Världens bästa pojkvän. Har redan hunnit flytta hemifrån innan jag ens fyllt 17 år. Bor tillsammans med min pojke som jag inte skulle vilka byta ut, inte ens mot en STOR nallebjörn! Jag skulle inte tänka mig vardagen utan han nu. Har kunnat flytta för att min familj är så stöttande. Dom stöttar mig i alla beslut, även fast dom ibland är lite knasiga. Dom hjälper mig oavsett vad..
Min mamma är min största förebild, hon åket ut på äventyr och bryr sig inte vad omgivningen tycker. Bara hon och familjen mår bra av det. Nu ska hon tillexempel ner till Skåne och ta hand om krigsskadade.. Är så sjukt stolt över henne!

Ändå är det som att jag saknar något. Allt är inte riktigt som jag vill.. Livet flyter på men vissa gånger alldeles för fort och andra gånger alldeles för sakta.

Just nu vill jag bara att 2012 ska gå över till 2013. Då tar jag studenten + har fyllt 18 år och kan börja söka jobb som jag bara kan drömma om just nu. Jag ska ut i världen, riktigt vart vet jag inte än. USA kommer förhoppningsvis vara det land Jag besöker/ jobbar i först.

2012 är bara ett år som kommer flyta på. Ingenting kommer vara speciellt. Önskar jag kunde ändra det men orkar inte. Livet blir som det blir.. 2013 är mitt år! Jag väntar och jag kommer ta det året med stormsteg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0