LÖRDAG!

Veckan har varit lugn med knappt några lektioner eftersom finnarna har hälsat på så har varit med dom hela tiden typ. Fakiskt roligt speciellt då dom skulle lära mig finska = JAG SÖG!!! Minnänännäniinmrrnanmi lät det, haha ett gott skratt fick dom sig iaf.
 Ikväll har vi haft främmande av Peter, Josse, viktor, Pavvo & Sandra. Slutade med ett David o Peter drog på Allstar med ALLA från Töre, Råne osv. Är något Avis! Vill med. Men nu är det inte länge kvar till vi tjejer tar över krogen istället.
Fick umgås med Josse o Sandra istället, ett tag. Dom for hem för ca. en timme sen.

Nu sitter jag och ser reklam på tvn och ska snart bädda fram sängen eftersom min bror tydligen ska sova hära i natt. finns det hjärterum finns de stjärterum! Alla är välkomna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0