TJA

Ja här var det livat. Har inte fått igång appen på telefonen och har knappt suttit vid datorn.

Ja vad har hänt sen sist, eller snarare vad har INTE hänt.
Sandra har iaf fyllt år så vi har firat henne.
Annars har jag mest varit hos pappa på landet, tagit vara på de få timmar med sol som vi har haft. Och samtidigt umgåtts med både släkt och familj mycket. Det är så mysigt♥
Men har saknat min pojke så nu är jag i Luleå, har haft en lugn helg. Och tur är väll de, jag har legat med hosta och ont i halsen och David med feber..
Ja just nu går jag och väntar på att jag ska få jobba.. Har så sjukt tråkigt om dagarna!
Ska noga tillbaka till Töre i veckan så man har lite att göra iaf.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0