Fredag

Denna dag skulle vara den sista skoldagen på andra året.... MEN då har jag chansen att höja mitt betyg i matte B, det känns som om jag skulle klara det. Så jag har som inget val än att fara in på skolan på måndag för att göra kompleteringsuppgifter. Skulle nästan kunna skita i det för att få vara ledig.
Efter betygsnacket i Matte drog jag på stan för att köpa ett par bikintrosor. Men jag fyndade som attan på HM så blev en liten påse med några nya sommarkläder.
Fick en chock då jag gick in på kontot då jag både fått matersättning och csn. Så skönt med lite extra klirr i kassa, fast jag satte ganska mycket på sparkontot. Måste ju spara till det att jag går ut.
Idag blir det nog bara fredagsmys med pojken min. Köpte nån outlet film på hemmakväll som jag tänkte att man kan slöglo på en lugn fredag som denna.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0