Träning

Börjat springa igen, känner mig på topp. Har bestämt mig att jag ska springa den där jävla milen som vi måste varje år med skolan. Idag gick det dock sämre, men egentligen är det min vilodag så då får det gå dåligt.

Söker efter lite inspiration på internet och sätter in ny träningsmusik på spotify.
För denna gång ska jag inte sluta, hur hemskt det än känns att knyta på sig springskorna så ska jag göra det!

Klarar jag av att hålla igång träningen ända till maj så har jag bestämt mig för att jag ska få köpa ett par skor jag spanat på tidigare. Det är inga snygga fest skor med klack, nejnej.. Utan en skön och bra promenadsko!

Något i stil med den här. Från Ellos.



Jag är super peppad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0