26 Maj

Har för första gången i år solat ute! Så underbart skönt. Satt med lite läxor och bra musik och njöt av att de kommer faktiskt en sommar i år igen!

I år är Luleå Crusing idag, men jag ska vara barnvakt och då jag har varit sjuk och väldigt krasslig så känns det inte allt för roligt att sitta inträngda i en bil och inte heller att inta alkohol. Så för första gången på 3 år skippar jag faktiskt en Crusing! Tror jag har blivit förstörd nån stans.. För bara ett år sen hade jag gråtit om jag hade missat den!

Nu är jag iaf hos pappa och ska vila i nån timme innan ungarna kommer. Hörde någon viska att Eurovision contest (?) står på schemat ikväll.. Så det gäller att vara pigg så man inte somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0